Vervolg reisdag

21 december 2018 - Ubon Ratchathani, Thailand

Zo, na een gezellige maaltijd met zijn allen en een nacht slapen als een malle zijn we weer een beetje bij de tijd. In ons hotel kwam ik er gisteren achter dat ik mijn telefoon in het vliegtuig had laten zitten. Dus snel weer terug naar het vliegveld. Na twee keer te zijn doorgestuurd lag die al klaar bij een balie, warempel..Vanmiddag weer achter onze koffers aan geweest maar die waren er nog steeds niet. Waarschijnlijk nog niet verstuurd vanuit Bangkok...of Moskou..Balen, want onze vergadering en - velddienst kleding zitten er in plus de snoep en kaas voor Rehmy en Aafke. Weer een ander telefoonnummer gekregen wat we kunnen bellen...Wordt vervolgd. Vandaag Ubon een beetje verkend. Noedels gegeten in een lokale tent, heerlijk zoet Thais gebak gegeten en best wel lekkere Thaise koffie gedronken.Vanavond dan maar in mijn spijkerbroek naar de vergadering met een stropdas van Rehmy. Joey past net in Rehmy's kleding. Op naar de vergadering.

1. Hillie en Appie:
    21 december 2018
    Tjonge Henk Jan wat een verhaal,hoop dat de koffers gauw opduiken en fijn dat je toch snel je telefoon terug had. Grtjes ook van Esmee die hier nu met de kindjes is.
  2. Christa Oevering:
    21 december 2018
    Lieve allemaal, wat geweldig om jullie met dit alles te kunnen volgen. Verre reizen zijn een ervaring voor het leven en hoe mooi is het dat jullie dit met elkaar mogen delen. Heel veel liefs van mij, jullie "zusssie" Christa
  3. Simone Lovink:
    22 december 2018
    Waf een belevenissen allemaal 😅. Gelukkig zijn jullie stressbestendig 😜.