De laatste reisdag en thuiskomst

12 januari 2019 - Heerenveen, Nederland

De laatste reis is aangebroken. We vertrokken inderdaad niet volgens het schema omdat het vliegtuig weer ge-de-iced moest worden,uiteindelijk het was het een half uur later. We hadden een goed verzorgde reis en de vlucht duurde voor ons gevoel dan ook niet lang.Rond 11:00 uur arriveerden we op Schiphol. Van gemiddeld 30°C naar 7 °C  is even een overgang van jewelste. Yenn stond ons maar vooral Quincy al op te wachten. Na een bak koffie gingen we de trein in voor het laatste stukje. Aangekomen in Heerenveen stonde Ilse's ouders als verassing  ons op te wachten met een bosje bloemen. Dat is nog eens een leuk ontvangst. We namen na dik 3 weken afscheid van Joe en Ilse. Zij gingen met Ilse's ouders naar hun huis en wij naar de onze. Na een lange reisdag  waren we behoorlijk uitgeblust. Dit was een einde van een indrukwekkende reis. We hebben een beetje inzicht gekregen hoe het is om te leven in een land als Thailand. Ik vond het heel leuk om te doen en hopelijk hebben jullie er ook een beetje van genoten. Bedankt en tot de volgende reis.

Tot slot nog een paar statistieken.

We hebben gereist met de volgende vodrtuigen met de kilometers bij benadering:

Vliegtuig 17000 km

Taxi 10 km

Boot 60 km

1. Christa Oevering:
    12 januari 2019
    Lieve "reisverslaggevers", deze reis heeft echt nog wat na-verwerking nodig vermoed ik. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Het blijft een tijdje een leeg gevoel geven nu jullie weer her en der verspreid zijn na al die belevenissen samen en dan nog de jetlag erbij. Veel liefs en dank voor het delen van jullie belevingen.
  2. Tetsje:
    Ik vond het leuk om mee te beleven op deze manier. Bedankt Henk Jan
  3. Simone Lovink:
    12 januari 2019
    Fijn om te vernemen dat jullie weer veilig en goed zijn thuis gekomen! Ik heb genoten van je reisverslag Henk Jan. .... Daardoor een goed beeld gekregen van jullie belevenissen. Nog maar even nagenieten dit weekend en ik hoop jullie binnenkort te zien. Tot gauw! Lieve groeten Simone
  4. Anne Dijkstra:
    12 januari 2019
    Bedankt voor je reisverslagen. Wij hebben ervan genoten.
  5. Ciska De Swart:
    13 januari 2019
    Home Sweet home!!!!
  6. Jacob en Reinie.:
    14 januari 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Het zal de betrokken families goed doen. In ieder geval hebben jullie uit het verslag op te merken genoten. Gr o eten Jacob en Reinie.