familietrip naar Thailand

18 december 2018 - Heerenveen, Nederland

Beste lezer,

Morgen start onze reis naar Thailand.. Om 9:00 uur stappen we in de trein naar Schiphol. Om 13:00 uur gaan we op weg naar Moskou waar we een korte stop maken om daarna rond 18:20 te vertrekken naar Bangkok. Dan zijn we er nog niet want daarna is het nog een uurtje vliegen naar Ubon Rathachani. De koffers zijn gepakt , hopelijk zijn we niks vergeten. Van een graad of 5 naar 35 graden zal wel even een overgang zijn maar met factor 50 komen we een heel eind. Nu eerst een lekker bakje koffie en een goed nacht slaap om dan samen met Joey en Ilse het avontuur tegemoet te gaan. Oant moarn.

1. Tetsje:
    18 december 2018
    Leuk Henk Jan ik ga jullie volgen. Lekker koese allemaal en voor morgen een goede reis.
  2. Ciska De Swart:
    18 december 2018
    Leuk zeg, zo,n reisblog. Nogmaals een hele goede reis. En we kijken naar jullie verhalen uit. 👌
  3. Hillie en Appie:
    19 december 2018
    Spannend allemaal,maar wat fijn om je andere kids weer te zien, goeie vlucht,ik zal jullie volgen op de radar en zo nu en dan een foto daarvan sturen.
  4. Ingrid Schipper-Schut:
    20 december 2018
    Leuk zwager .. gaan jullie volgen.. veel foto's maar aub x❤
  5. Jan, Roelfina en Eduard.:
    21 december 2018
    Wow, wat een verhaal! Het lijkt wel een komische film. Gelukkig zijn jullie toch nog goed aangekomen. Heel veel plezier.